گفتگوی مدیر عامل شرکت پیشگام پلاست با سازه نیوز

مدیر عامل شرکت پیشگام پلاست اهواز گفت: پیشگام پلاست تنها تولید کننده لوله واتصالات pvc با فناوری نانو در آسیا است….

مدیر عامل شرکت پیشگام پلاست اهواز گفت: پیشگام پلاست تنها تولید کننده لوله واتصالات pvc با فناوری نانو در آسیا است.

مهدی نورآبادی در گفت و گو با سازه نیوز اظهار کرد: شرکت پیشگام پلاست اهواز در سال ۱۳۸۰ با پشتوانه ۲۵ سال سابقه تولید فنی مدیرعامل بنیان گذاشته شد.

وی ادامه داد: این شرکت ابتدا با تولید اتصال PVC شروع کرد و اولین نشان استاندارد در ایران برای این محصول را دریافت کرد و بعد از آن گواهینامه های ISO9001 را گرفت و عضو انجمن مدیریت کیفیت ایران است.

مدیر عامل شرکت پیشگام پلاست اهواز با بیان اینکه در سال ۸۶ و ۸۷ به عنوان واحد نمونه استاندارد و واحد نمونه صنعتی معرفی شدیم تصریح کرد: در راستای پیشرفتی که شرکت در نحوه کیفیت تولیدات داشته است محصولی را دنبال کردیم که در آسیا بتواند حرف اول را برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: فناوری نانو را به عنوان یک پروژه تحقیقاتی جدید با هزینه آزمایشگاهی زیاد را آغاز کردیم و سعی کردیم که این فناوری را بومی سازی کنیم.

نورآبادی عنوان کرد:  برای لوله و اتصال PVC از  فناوری نانو در دنیا ۷ کشور استفاده می کنند که در اروپا و آمریکا هستند و در قاره آسیا تنها پیشگام پلاست اهواز این محصول را تولید می کند.

وی افزود: هدف ما این بود که از نانو محصولی را تولید کنیم که در برابر ضربه و اسیدها و بازها مقاومت بیشتری داشته باشد و دمای بالاتری را تحمل کند.

موارد دیگر اینکه با میزان درصد رسوب بسیار پایین تر شدند و با توجه به این عبور نور ندارند آب موجود در لوله جلبک نمی زند.

نورآبادی در رابطه با صدور این محصول گفت:  این محصول به پاکستان، عمان، کویت و عراق عرضه می شود در ایران هم نماینده ها در سطح کشور این محصول را ارائه می دهند دفاتر فنی، شرکت های مشاور از این محصول استقبال کرده اند.

منبع : سازه نیوز

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.