حضور ۱۱۰ شرکت فعال در نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان

نایب رئیس نظام مهندسی خوزستان گفت: ۱۱۰ شرکت فعال کشوری در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان خوزستان حضور یافتند. عبدالحمید قندریز پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان خوزستان اظهار کرد: در این نمایشگاه برای بیش از ۱۱۰ شرکت فعال در زمینه تولید و فروش محصولات ساختمانی، زمینه آشنایی متخصصان و مهندسان را با آخرین دستاوردهای فناوری نوین ساختمانی فراهم خواهد شد.

نایب رئیس نظام مهندسی خوزستان گفت: ۱۱۰ شرکت فعال کشوری در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان خوزستان حضور یافتند.

عبدالحمید قندریز پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان خوزستان اظهار کرد: در این نمایشگاه برای بیش از ۱۱۰ شرکت فعال در زمینه تولید و فروش محصولات ساختمانی، زمینه آشنایی متخصصان و مهندسان را با آخرین دستاوردهای فناوری نوین ساختمانی فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه فرصت مناسبی خواهد بود تا همه مهندسان، مجریان، سازندگان و مصرف‌کنندگان، بهره لازم را داشته باشند.

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی خوزستانی خاطر نشان کرد: در عصر حاضر و در دنیای پررقابت امروز، ارزش روزافزون منابع و بهینه‌سازی و استفاده درست از مصالح و لوازم، کانون توجه تمامی فعالان صنعت ساختمان است.

وی عنوان کرد: این ۱۱۰ شرکت از استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، همدان، مازنداران و فارس در این نمایشگاه حضور یافتند.

منبع : نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.