تقدیر اداره کل استاندارد خوزستان از شرکت پیشگام پلاست

در آیین گرامیداشت روز استاندارد که در تاریخ 28/07/92 با حضور قائم مقام سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی کشور در هتل پارس اهواز برگزار شد از تلاش های واحد کنترل کیفیت شرکت پیشگام پلاست اهواز در زمینه …

توجه به استاندارد و ارتقای کیفیت کالا و خدمات موجب جلب رضایت مشتریان و مردم و رونق در بازار داخلی است که زمینه ورود به بازار جهانی را فراهم می‌سازد.

در آیین گرامیداشت روز استاندارد که در تاریخ 92/7/28 با حضور قائم مقام سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی کشور در هتل پارس اهواز برگزار شد از تلاش های واحد کنترل کیفیت شرکت پیشگام پلاست اهواز در زمینه آموزش و تدوین استانداردها و ارتقا کیفیت محصولات تقدیر به عمل آمد. در لوح مذکور خطاب به سرکار خانم مهندس مهسا عباسی نورآبادی (مسئول کنترل کیفیت شرکت پیشگام پلاست اهواز) آمده است :

ایمنی، نشاط و شادابی جامعه مرهون تلاش و همت انسان­های اندیشمند، متخصص و متعهدی است که در عرصه تولید و ارائه خدمات به عنوان مسئولین کنترل کیفیت، با تلاش و دقت وافر سعی در اجرای استانداردها نموده و مسیر توسعه پایدار را در نیل به هدف حماسه اقتصادی هموار میسازند. نظر به اینکه حضرتعالی طبق ارزیابی های بعمل آمده در سال ۹۲ مسئول کنترل کیفیت نمونه استان برگزیده شده اید. ضمن عرض تبریک مراتب تقدیر و تشکر خویش را از اهتمام جنابعالی به امر استمرار و ارتقاء کیفیت اعلام می­دارد. امید است این مساعی ارزشمند همچنان ادامه یابد.

منبع : سازه نیوز

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.